⭐⭐⭐⭐⭐ Klientki nas kochają

🕑 Wysyłka w 24h - 99% paczek

🚚 Darmowa dostawa od 299 zł

🛍️ Kup taniej w zestawie

📞 Zadzwoń: +48 721 372 710

Zwroty, wymiany, reklamacje
 

Cześć!

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 30 na odstąpienie od umowy.

 Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

  1. Masz 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
  1. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
  • pisemnie na adres: FITSELF Natalia Mika ul. Anieli Chmielińskiej 13 99-400 Łowicz;
  • w formie elektronicznej na adres: hello@fitself.eu;
  • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 721372710.
  1. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres:

FITSELF Natalia Mika

ul. Anieli Chmielińskiej 13

99-400 Łowicz

Dołącz do paczki formularz zwrotu (pobierz). Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. Możesz również skorzystać z formularza elektronicznego w usłudze „Wygodne zwroty”, pojawi się on po kliknięciu "NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ" powyżej. Jeśli skorzystasz z formularza elektronicznego nie musisz nic drukować.

  1. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
  1. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
  2. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.

W razie pytań, napisz na nasz adres: hello@fitself.eu - z pewnością Ci pomożemy.

 

WYMIANY

Wymiany w naszym sklepie odbywają się bezgotówkowo, są bardzo proste i szybkie :)

1. Wypełnij formularz elektroniczny, którego nie trzeba drukować albo papierowy (pobierz), który należy dołączyć do paczki. Formularz elektroniczny pojawi się po kliknięciu "NADAJ PRZESYŁKĘ ZWROTNĄ" powyżej.

2. W formularzu elektronicznym zaznacz "wymiana", a następnie w otwartym polu zamieść informację, jaki produkt na jaki chcesz wymienić. Jeśli korzystasz z formularza papierowego (jest taki sam, jak dla zwrotu) umieść informację, na jaki produkt chciałabyś dokonać wymiany.

3. Odeślij do nas paczkę.

4. My po otrzymaniu paczki, wyślemy nową na nasz koszt, tą samą metodą dostawy. :)

 

REKLAMACJE

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  • pisemnie na adres: FITSELF Natalia Mika ul. Anieli Chmielińskiej 13 99-400 Łowicz;
  • w formie elektronicznej na adres: hello@fitself.eu;
  • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 721372710.

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. numeru zamówienia;
    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    5. danych kontaktowych składającego reklamację;
    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl