⭐⭐⭐⭐⭐ Klientki nas kochają

🕑 Wysyłka w 24h

🚚 Darmowa dostawa od 250 zł

🛒 Bezpieczne płatności

📞 Zadzwoń: +48 721 372 710

Zwroty, reklamacje
 

Cześć!

Zamówione produkty nie przypadły Ci do gustu? Nie ma problemu, w naszym sklepie masz 30 na odstąpienie od umowy.

 Jak dokonać zwrotu w kilku, prostych krokach?

  1. Masz 30 dni na powiadomienie nas o odstąpieniu od umowy, czyli o chęci zwrotu zakupionych produktów.
  1. Informację o chęci zwrotu zakupionych produktów możesz do nas przesłać w dowolny wybrany przez Ciebie sposób, np.:
  • pisemnie na adres: FITSELF Natalia Mika ul. Anieli Chmielińskiej 13 99-400 Łowicz;
  • w formie elektronicznej na adres: hello@fitself.eu;
  • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 721372710.
  1. W ciągu 14 dni od poinformowania nas o zwrocie, odeślij na swój koszt zwracane towary na adres:

FITSELF Natalia Mika

ul. Anieli Chmielińskiej 13

99-400 Łowicz

Dołącz do paczki formularz zwrotu, możesz na przykład wypełnić ten (pobierz). Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. Możesz również skorzystać z usługi „Wygodne zwroty”.

  1. Oddamy Ci pieniądze w ciągu 14 dni od dnia Twojej rezygnacji. Ze zwrotem środków możemy wstrzymać się do momentu, gdy otrzymamy od Ciebie produkt lub dowód jego odesłania.
  1. Produkty sprzedawane w zapieczętowanych opakowaniach nie podlegają zwrotowi jeśli zostały odpieczętowane przez Klienta. Zwrot może też zostać przez Nas nieuznany, jeśli okaże się, że produkty były przechowywane niezgodnie z zaleceniami co wpłynęło na ich właściwości.
  2. Pamiętaj o zapakowaniu towaru w bezpieczny sposób, by uchronić go przed uszkodzeniem w transporcie. Będzie nam miło, gdy wykorzystasz oryginalne zabezpieczenia produktów. 

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze zwrotów? Zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów w pełnej wersji, którą znajdziesz w naszym Regulaminie.

W razie pytań, napisz na nasz adres: hello@fitself.eu - z pewnością Ci pomożemy.

 

REKLAMACJE

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?

  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
  • pisemnie na adres: FITSELF Natalia Mika ul. Anieli Chmielińskiej 13 99-400 Łowicz;
  • w formie elektronicznej na adres: hello@fitself.eu;
  • lub w formie telefonicznej pod numerem telefonu: 721372710.

Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

  1. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. numeru zamówienia;
    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    5. danych kontaktowych składającego reklamację;
    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
  1. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl