FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Produkty
Jaki rozmiar powinnam wybrać?
Na stronie każdego produktu podaliśmy wymiary mierzone na płasko, abyś mogła wybrać rozmiar idealny dla Ciebie (margines błędu w pomiarach 1-3 cm). Jeśli po zmierzeniu siebie i sprawdzeniu wymiarów, nadal będziesz mieć wątpliwości - napisz do nas na Instagramie bądź skontaktuj się z nami mailowo. Z chęcią pomożemy Ci wybrać odpowiedni dla Ciebie rozmiar!
Kiedy wyprzedana rzecz ponownie pojawi się w sprzedaży?
Nasz magazyn staramy się uzupełniać na bieżąco, jeśli jednak rzecz, której szukasz jest wyprzedana, kliknij "powiadom o dostępności" na stronie produktu, który Cię interesuje (przycisk "powiadom o dostępności" znajduje się po prawej stronie), a następnie wpisz swój adres e-mail - będziesz pierwszą osobą, którą powiadomimy, gdy tylko dany produkt pojawi się na magazynie. Zachęcamy także do zapisania się do naszego newslettera, aby otrzymywać najnowsze wiadomości na temat produktów i promocji.
Jak uniknąć linii bielizny, nosząc legginsy?
Nasze legginsy są wykonane w technologii bezszwowej, a więc - by uniknąć widocznej linii bielizny - sugerujemy zakładanie także bezszwowej bielizny (czarnej dla ciemnych, beżowej dla jasnych legginsów). W przypadku noszenia wypukłej, koronkowej bielizny z ozdobami (np. kokardką) uniknięcie odciśnięć jest niemożliwe i jest to naturalne dla strojów sportowych, podobnie jak delikatne przebijanie koloru w przypadku ciemnej bielizny pod jasnym strojem.
Wysyłka
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Wszystkie paczki staramy się kompletować w ekspresowym tempie - Twoje zamówienie zostanie wysłane w ciągu 24h. Czas dostawy do paczkomatu wynosi 1-2 dni robocze, a czas dostawy kurierem 1-2 dni robocze. Jeśli mieszkasz poza granicami Polski, sprawdź czas dostawy tutaj.
Jakie są koszty dostawy?
Lubimy Cię rozpieszczać, dlatego koszty wysyłki pokrywamy my, jeśli wartość Twojego zamówienia jest większa niż 299 zł. Wszystkie szczegóły odnośnie czasu, metod i kosztów dostawy dostępne są tutaj.
Czy jest możliwość wysyłki za granicę?
Oczywiście! Paczki wysyłamy niemal do każdego kraju w Europie oraz do USA. Wystarczy wybrać odpowiedni kraj oraz formę dostawy podczas składania zamówienia.
Skąd wysyłane są zamówienia?
Wszystkie zamówienia wysyłane są z naszego magazynu, mieszczącego się w Łowiczu.
Zwroty/wymiany
Czy można wymienić/zwrócić produkt?
Mamy nadzieję, że pokochasz nasze produkty tak samo, jak my! Jeśli jednak jest inaczej lub nie trafiłaś z rozmiarem, masz możliwość zwrotu bądź wymiany produktów w ciągu 30 dni.
W jakim czasie otrzymam zwrot środków?
Zwrot środków następuje natychmiast po otrzymaniu paczki zwrotnej i sprawdzeniu jej zawartości. W okresach wzmożonej sprzedaży, zwrot środków może wynieść do 14 dni roboczych.
Pozostałe pytania
Czy mogę wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu?
Istnieje możliwość edycji swojego zamówienia (rozmiar/wariant produktu, adres, numer telefonu), dopóki zamówienie nie zostało wysłane. W tym celu należy skontaktować się z nami telefonicznie (+48 500 517 146) lub mailowo (sklep@fitself.pl). Gdy zamówienie zostanie wysłane, jego edycja nie jest już możliwa.
Jeśli masz dodatkowe pytania, wyślij nam DM na Instagramie bądź maila: sklep@fitself.pl 🦋